1. Hämta uppgifter om folkbokföring genom systemet Navet

    Offentliga aktörer | Informationsutbyte
  2. .

    För närvarande förekommer det störningar i Navet webbtjänster.

    Offentliga aktörer | Informationsutbyte | Navet – hämta uppgifter om folkbokföring | 2024
  3. Navet har driftstörningar som påverkar samtliga tjänster. Felsökning pågår.

    Offentliga aktörer | Informationsutbyte | Navet – hämta uppgifter om folkbokföring | 2024
  4. Mellan 24/12 05:17 och 27/12 00:52 har Navets webservice inte fungerat på grund av infrastrukturproblem.

    Offentliga aktörer | Informationsutbyte | Navet – hämta uppgifter om folkbokföring | 2023
  5. REST-tjänsten Folkbokföringsuppgifter för offentliga aktörer har intermittenta driftstörningar.

    Offentliga aktörer | Informationsutbyte | Navet – hämta uppgifter om folkbokföring | 2025
  6. Med Skatteverkets e-tjänster löser du själv många av dina ärenden. I en del e-tjänster behöver du logga in med e-legitimation.

    Offentliga aktörer | E-tjänster och blanketter
  7. Navet har för tillfället driftstörningar i testtjänsten för ”Folkbokföringsuppgifter för offentliga aktörer – SOAP”. Uppdatering: tjänsten fungerar normalt igen.

    Offentliga aktörer | Informationsutbyte | Navet – hämta uppgifter om folkbokföring | 2024
  8. Testtjänst för Navets api ”Folkbokföringsuppgifter för offentliga aktörer 3.0” har driftstörningar sedan 2023-12-19.

    Offentliga aktörer | Informationsutbyte | Navet – hämta uppgifter om folkbokföring | 2023
  9. .

    Tisdag 31/1 kl. 14.00-15.00 sker underhållsarbete som medför att inga aviseringar om Födelseanmälan kommer att aviseras till Navet under denna tid.

    Offentliga aktörer | Informationsutbyte | Navet – hämta uppgifter om folkbokföring | 2023
  10. Varje år sker vanligen 150 000 till 350 000 förändringar i våra adresser. Postnummerändringarna 2023 berör 249 postnummer.

    Offentliga aktörer | Informationsutbyte | Navet – hämta uppgifter om folkbokföring | 2023