Vi erbjuder nu ett dynamiskt formulär för alla partner-API:er, både för kompletta testtjänster och driftsatta tjänster.
Det nya formuläret kommer att ersätta de cirka 30 stycken enskilda formulär som tidigare använts. Utöver att det blir enklare för dig som ansöker att bara använda ett formulär, så har det nya formuläret även utökad funktionalitet.
Anslutningsformuläret är kopplat till en digital och automatiserad avtalshanteringsprocess – och digital signering av avtalen. Det innebär för dig som kund att du inte längre behöver skriva under ett fysiskt avtal och skicka in till oss via post. Du sköter istället signeringen med din e-legitimation, direkt via Mina sidor.
Vi förväntar oss att detta kommer leda till betydligt kortare handläggningstider för att ansluta till våra partner-API:er.
Så här kommenterar två av våra medarbetare lanseringen:
Daniel Hedin Wiksten, Product Manager; ”Vi är väldigt glada att kunna berätta att vi nu inför en ny och förbättrad process för anslutning till våra partner-API:er. Genom att lansera ett nytt och dynamiskt anslutningsformulär möjliggör vi en fullt ut digital process för signering av avtal.”
Emelie Ardensten, Release Train Engineer; ”På bara några år har vi gått från att erbjuda en handfull partner-API:er till att nu ha fjorton stycken – och fler kommer. Med fler användare måste vi kunna erbjuda en smidigare anslutningsprocess.”
Vill du lära dig mer om skatter och företagande? Ta då chansen och möt oss online på våra direktsända webbseminarier. Det är kostnadsfritt och du kan ställa frågor och få svar i en chatt.