Här kan arbetsgivare rätta arbetsgivardeklarationer för inkomstår 2018 och tidigare.
Du ska inte lämna några deklarationer i den här tjänsten längre. Använd i stället de nya tjänsterna beroende på vilken deklaration du ska lämna.
Ska du deklarera för en juridisk person eller som deklarationsombud måste det anmälas till Skatteverket först.
Du som har enskild firma och e-legitimation kan lämna momsdeklarationer utan att ha anmält dig.
Du kan testa tjänsten utan att logga in.
Lämnade moms- och arbetsgivardeklarationer och beslutade uppgifter sparas i sex år efter beskattningsårets utgång. Under denna tid kan du läsa uppgifter och begära omprövning via tjänsten.
Har du någon som sköter din ekonomi? I tjänsten Ombud och behörigheter kan du enkelt lägga till en person som ombud för att lämna dina deklarationer och hantera ditt skattekonto.
Med en digital brevlåda får du post från Skatteverket och andra myndigheter digitalt i stället för på papper. Då har du alltid tillgång till din post, och du tar dessutom emot den snabbt, säkert och miljövänligt.
Här kan du få fram viktiga datum för ditt företag. Då kan du lätt se när du behöver betala in skatter, deklarera eller när du får utbetalningar.