Ett digitalt möte för dig som jobbar med rådgivning till nya företagare. Du kan delta vid två tillfällen, torsdagen den 17 oktober eller onsdagen den 23 oktober klockan 9.00–11.30.
Dialogmötet är för dig som är företrädare för en helt eller delvis offentligt finansierad organisation som möter blivande och nya företagare.
Vi vill gärna möta dig för att få en bättre bild av dina kunder och deras behov, samtidigt vill vi passa på att berätta lite om vad som är på agendan hos oss för målgruppen.
Du kan delta vid två tillfällen:
Dialogmötet sker digitalt på Skype.
Genomgång från Skatteverket rörande målgruppen nya företagare:
Max antal deltagare är 40 st.
Instruktioner om uppkoppling till Skype kommer i en separat kallelse.
Uppgifterna du lämnar när du anmäler dig använder Skatteverket för att skicka mejl till dig med information om dialogmötet. Personuppgifterna används inte till något annat och kommer att slängas när informationstillfället är genomfört. Det är Skatteverket som ansvarar för behandlingen av dina personuppgifter.
Vill du lära dig mer om skatter och företagande? Ta då chansen och möt oss online på våra direktsända webbseminarier. Det är kostnadsfritt och du kan ställa frågor och få svar i en chatt.